zaterdag 23 juli 2011

Claire's actie!

Hello,

Ik ging vorige week winkelen en er was een superleuke actie in Claire's!
Er waren twee rekken helemaal gevuld met koopjes, maar als je 10 stuks kocht, was
het sowieso maar 10 euro. Eigenaardige maar leuke actie! Hieronder zie je wat ik allemaal gekocht heb!
Het zijn geen tien stuks, want ik heb een aantal dingen weggegeven aan vriendinnen.
En sorry voor de slechte kwaliteit van de foto's!
See you!

Deze grote oorbellen, zijn superhandig!
Je kan ze op alles combineren, of je outfit dat ietsje meer geven.

En tamelijk korte ketting, er hangt een flesje aan.
In dit flesje zit een briefje met het opschrift : Once upon a time.

Deze houten oorbellen zocht ik al een tijdje.
Gewoon omdat ze er zo leuk uitzien!

Gewone witte en zwarte bolletjes voor in mijn tweede gaatje.

Vlinders of strikjes. Zelf weet ik ook niet zo goed
want het zijn, maar ik vind ze wel superleuk!

Een gewone ring zonder opschrift.
Heb ik niet gekocht in Claire's maar wel gekregen
van mijn moeder.


Nog een ketting, deze keer met de woorden :
Believe, love,your dreams come true.


1 opmerking:

  1. echt allemaal super leuke dingetjes !
    echt heel erg leuk!
    ook een super leuke blog heb je,
    zullen we elkaar gaan volgen?
    ik volg je al!
    xxx

    www.lifeofberrie.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen