zaterdag 23 juli 2011

What shall I wear today ?

Bijna elke ochtend starend naar mijn kast, wat moet ik nu weer aantrekken ? Het hangt altijd af van mijn humeur, en mijn humeur hangt af van het weer. Dusja, daarom loop ik meestal heel de winter, half depressief rond, gewoon door het vervelende weer. Geef toe, wat is er nu leuk aan, om half acht, doodmoe op je fiets kruipen terwijl er een storm van waterdruppels in je gezicht ontploft ?  Niets dus. Maar terug naar mijn kleerkast. Ik weet dus nooit wat aantrekken. Ik heb ook niet echt een bepaald soort stijl van kleding of zo. En dat is bij alles zo, ik hou ook van alle soorten films en muziekstijlen.  Laten we het zo zeggen, ik sta open voor alles. De helft van alles wat in mijn kleerkast hangt,durf ik gewoon meestal niet te dragen naar school, thuis geen probleem, maar school, nope ! Je kent het wel, die starende blikken alsof ze je zouden doodschieten met hun ogen, ofwel kijken ze even heel kort en dan rennend naar hun maatjes om te gaan roddelen. Argh, ik haat het, waarom laten ze iedereen niet gewoon zichzelf zijn, en dragen wat we willen. We zouden er allemaal beter van worden, maar leg dat de bitches en roddeltantes van school maar eens uit. Geen optie dus. Ondertussen is de helft van mijn kleerkast al verdwenen omdat ik het niet durf te dragen, dan heb je nog ¼ van mijn kleren die ik niet kan dragen, wegens té warm of té koud, dus dat is dan ook weeral afgeschaft. Dan heb ik nog een minuscuul hoopje die overschiet, zoals altijd. Dus grijp ik, net zoals anders, weeral naar een simpel, onopvallend truitje met een jeans.
Chaar ~

Geen opmerkingen:

Een reactie posten